Friday, 6 June 2014

CINTA PERTAMAKU

CINTA PERTAMAKU.....
Assalamualaikum....hari ini saya nak cerita macamana boleh terjebak dengan shaklee....Ini adalah cinta pertama saya dengan shaklee...Kenapa?? Sebabnya masa tu saya tengah mencari supplimen yang sesuai untuk anak sulung...Masa tu umur dia dalam 1 tahun lebih...budak tengah lasak..lepas tu dia nie nak kata kurus tak jugak...cuma agak kecil skit dengan umur dia masa tu...berat 13kg jea...Dia ni x kuat makan atau dalam kata lain bukan seorang yang pemakan...saya risau la sebab tengok anak orang makan bukan main lagi...tapi si bujang saya ni punya la susah nak suruh makan...kalau makan pun tak banyak...ada lah dalam dua tiga sudu macamtu jea...akhirnya saya diperkenalkan oleh rakan saya dengan mealshake ni...Alhamdulillah lepas bagi mealshake ni, campur dengan susu dia...selalu jugak dia mintak nak makan...dah tak susah nak kena suruh atau paksa...kalau tak tu memang dipaksa makan...siapa yang tak suka anak suka makankan?...senang sikit hati masa tu...lagi satu dia ni lahir premature dan memang selalu sangat demam...sangat sensitif...boleh kata tiap bulan mesti pergi klinik...sampaikan atok die cakap semua klinik kat pekan tu ada dia punya kad....tapi memang pun...saya dah bawak anak saya pergi semua klinik yang ada dekat pekan tu...(masa ni saya masih duduk PJJ dengan suami...saya duduk dengan parent saya)Alhamdulillah sekarang umur anak dah 3 tahun dan dia masih lagi saya berikan mealshake ni...disamping omega guard dengan chewable vitamin c...dan yang paling best Alhamdulillah dengan izin Allah tahun ni hanya sekali dia demam...itu pun mungkin berubah tempat sebab saya dah pindah duduk dekat dengan suami...(mungkin sebab nak sesuaikan diri)
Melashake lah yang Membuatkan Saya Jatuh Cinta Dengan Shaklee...

No comments:

Post a Comment